دیگر تجهیزات عمومی مقاومت مصالح


admin آوریل 28, 2015 دقیقه مطالعه
دیگر تجهیزات عمومی مقاومت مصالح

دیگر تجهیزات عمومی مقاومت مصالح

دیگر تجهیزات عمومی مقاومت مصالح :

 الک آزمایشگاهی ( Stainlss steel sieves )

الک آزمایشگاهی تمام استیل با فریم 8 ، 12 و 18 اینچ قابل ساخت میباشد .

Standards : ASTM E11

 اون ( Oven)

گرمخانه یا اون با ظرفیتهای 50 ،100 ،200 و 500 با توجه به سفارش متغیر میباشد که جنس بدنه داخلی اون آلومینیوم و استیل میباشد . اون مجهز به سیستم سیرکولاسیون ، ترموستات جهت جلوگیری از اضافه دما می باشند .

 آزمایش ارشمیدس ( Density test )

جهت تعیین وزن مخصوص مصالح سنگی و نمونه های بتن آماده از روش آزمایش ارشمیدس استفاده میگردد .  مجموعه آزمایش ارشمیدس شامل میز ، سطل آب ، سبد و ترازو میباشد که هر کدام جداگانه سفارش داده میشود . سبدهای دانسیته آزمایش ارشمیدس در دو سایز 20*10 و 20*20 ارائه میگردد .

دستگاه تست کشش آرماتور

دستگاه تست کشش آرماتور دارای ظرفیت های مختلف از 100kg تا 100تن می باشد, دستگاه تست کشش آرماتور بصورت  دو مدل هیدرولیکی و سروالکتریال می باشد

دستگاه لس آنجلس ( Los Angles abration machine)

دستگاه لس آنجلس مجهز به پیش شماره انداز دیجیتال ، قابلیت کنترل دور درام میباشد . به  همراه دستگاه لس آنجلس 12 عدد گلوله فولادی و یک سینی نیز ارائه میگردد . قدرت موتور دستگاه لس آنجلس1hp و تک فاز میباشد . در صورت نیاز به محفظه صداگیر جداگانه سفارش گرفته میشود .

Standard : ASTM C131

AASHTO T 96

EN 1097/2

  دستگاه مقاومت فشاری و خمشی بار نقطه ای سنگ

دستگاه مقاومت فشاری و خمشی بار نقطه ای سنگ به صورت پرتابل طراحی شده تا در صحرا به راحتی قابل حمل باشد و دارای یک جک بارگذاری جهت اعمال بار بوده ، دارای فکهای قابل تعویض جهت تعیین مقاومت فشاری و خمشی نمونه های کوچک و بزرگ . زاویه مخروطی دستگاه مقاومت فشاری و خمشی بار نقطه ای سنگ 60 درجه و شعاع انحنای آن 5 میلیمتر می باشد . جهت ساخت فکهای آن از فولاد ضد زنگ و سخت شده استفاده گردیده است . در طراحی جدید این دستگاه کمک شده تا علاوه بر تعیین مقاومت فشاری به صورت نقطه ای بتوان مقاومت خمشی سنگ را نیز اندازه گیری نمود . نمایشگر دستگاه دیجیتال و قابل اتصال به کامپیوتر می باشد .

تجهیزات عمومی مقاومت مصالح

  • · جعبه وزنه استاندارد
  • · گوه (سطح شیب دار مدرج)
  • · مقسم ( Sample spitter )
  • · دستگاه مقسم با سه عدد سبد ارائه میگردد که این سبد ها  در دستگاه مقسم جهت جمع آوری کردن مصالح میباشند .

Standard : ASTM C316

AASHTO T27 T84

BS 812

  • · دستگاه تعیین مقاومت مصالح در برابر ضربه

جهت تعیین درصد خرد شدگی مصالح سنگی از دستگاه تعیین مقاومت مصالح در برابر ضربه استفاده می شود . دستگاه تعیین مقاومت مصالح در برابر ضربه مقاومت مصالح را در برابر ضربه نشان میدهد . دستگاه تعیین مقاومت مصالح در برابر ضربه مجهز به یک شمارنده مکانیکی جهت ثبت تعداد ضربه ها میباشد .

  • · پمپ خلاء آزمایشگاهی
  • · دماسنج ( Thermometers )

دماسنج یا ترمومترهای دیجیتالی و آنالوگ با محدوده دمایی c050- الی c0 300+موجود میباشد و دماسنج یا ترمومترهای دیجیتالی و آنالوگ جهت دمای بتن ، آسفالت ، سیمان ، خاک ، محیط و … بکار می رود .

  • · ظروف توده حجمی

ظروف توده حجمی با حجم های متفاوت از 3 تا 30 لیتر قابل ساخت می باشند که ظروف توده حجمی جهت اندازه گیری دانسیته ظاهری مصالح سنگ دانه و بتن قابل استفاده هستند .

  • · بطری آزمایشگاهی ( Bottel )

بطری آزمایشگاهی از 50cc تا 1000ccدر آزمایشگاه قابل استفاده میباشند.

  • · سینی ( tray)

سینی به صورت گرد و چهار گوش با جنس استیل و گالوانیزه ارائه می گردد و سینی جهت خشک نمودن ، نگهداری و مخلوط نمودن نمونه های بتن و ملات سیمان قابل استفاده میباشد  و سینی در سایزهای مختلف موجود است .

  • · سرتاس – بیلچه

دستگاه سرتاس – بیلچه جهت برداشتن نمونه از قاشق نمونه برداری استفاده می شود.

  • · سبد ساندس ( مکعبی سنگ دانه و مخروطی ریز دانه )
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه