ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR01C


admin آوریل 14, 2024 دقیقه مطالعه
ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR01C

ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR01C ساخت مستک تولز جین یک ترموویژن جدید و با کیفیت است که توسط شرکت پترو پژوهش خاورمیانه وارد گردیده است .

شرکت شنزن مستک تولز یکی برترین تولید کنندگاه ابزار آلات اندازه گیری دقیق با 15 سال سابقه در کشور چین میباشد.

محصولات این شرکت شامل محصولات اندازه گیری الکترونیک، صنعت صدا و نور، سنجش حرارت، اپتیک و فاصله سنج های لیزی و همچنین دوربین های تصویری میباشد.

ترمومتر لیزری Mestek IR01C متفاوت از سایر ترمومتر های صنعتی غیر تماسی با منطقه آزمایش دمای 12 نقطه نشان می دهد و محدوده اندازه گیری دما -50 ~ 550 درجه می باشد.

دماسنج مادون قرمز بدون تماس مستک مدل IR01C

  • صفحه نمایش روشن: هر دماسنج درجه حرارت مادون قرمز با نمایش داده های واضح تر و بزرگتر با نور پس زمینه، این دماسنج را به ویژه در تاریکی برجسته می کند، بنابراین می توانید به راحتی دما را بخوانید.
  • قابل اطمینان: ساخته شده با 12 نشانگر برای هدف گیری دقیق، که می تواند نقطه قرمز را آزادانه بر اساس کارها روشن/خاموش کند. نسبت نقطه فاصله 12:1 است، به این معنی که می توانید هدف را در فواصل بزرگتر و بدون تماس اندازه گیری کنید تا از تماس آن جلوگیری کنید. ایمن و قابل اعتماد.
  • هشدار اختلاف دما: نشانگر دماسنج زمانی قرمز می شود که دمای تست از مقدار محدود بالا/پایین بیشتر شود، که می تواند به راحتی تشخیص دهد که دمای تنظیم شده رسیده یا بیش از آن. پشتیبانی از درجه سانتیگراد (-50℃ تا 400℃) و فارنهایت (-58℉~752℉)
  • سریع و دقیق: این دماسنج بدون تماس مجهز به فناوری پیشرفته مادون قرمز و سنسور با دقت بالا، که خواندن دما با دقت بالا فقط 1 ثانیه طول می کشد.
  • کاربرد: فناوری مادون قرمز باعث می شود تا دمای اجسام مختلف به ویژه دمای بالاتر از نقطه جوش و زیر نقطه انجماد را اندازه گیری کند. مناسب برای بازرسی دمای تجهیزات صنعتی، جستجوی خط صنعتی برای منبع گرما، اندازه گیری دمای موتور خودرو و بازرسی دمای خط لوله و غیره.

 

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه