ترمومتر لیزری مستک مدل IR01B


admin آوریل 14, 2024 دقیقه مطالعه
ترمومتر لیزری مستک مدل IR01B

ترمومتر لیزری مستک مدل IR01B یک دماسنج دیجیتال غیر تماسی است و می تواند طیف های مختلفی از اجسام را اندازه گیری کند: اشیاء داغ، خطرناک و یا غیرقابل دسترس بدون تماس.

رنج اندازه گیری این ترمومتر لیزری از -50~550℃ است. تابش این ترمومتر لیزری قابل تنظیم است. به لطف حالت غیر تماسی آن، اندازه گیری راحت و استفاده ایمن است.

این دماسنج مادون قرمز دستی به شما کمک می کند تا اجسام در دسترس را بدون دردسر یا تلاش زیاد اندازه گیری کنید.

این ترمومتر لیزری توسط شرکت پترو پژوهش خاورمیانه وارد شده است و یکی از محسنات این ترمومتر لیزری صفحه نمایش رنگی این دستگاه است .

 

ترمومتر های لیزری و مادون قرمز مستک

  • صفحه نمایش روشن: هر دماسنج درجه حرارت مادون قرمز با نمایش داده های واضح تر و بزرگتر با نور پس زمینه، این دماسنج را به ویژه در تاریکی برجسته می کند، بنابراین می توانید به راحتی دما را بخوانید.
  • قابل اطمینان: ساخته شده با 12 نشانگر برای هدف گیری دقیق، که می تواند نقطه قرمز را آزادانه بر اساس کارها روشن/خاموش کند. نسبت نقطه فاصله 12:1 است، به این معنی که می توانید هدف را در فواصل بزرگتر و بدون تماس اندازه گیری کنید تا از تماس آن جلوگیری کنید. ایمن و قابل اعتماد.
  • هشدار اختلاف دما: نشانگر دماسنج زمانی قرمز می شود که دمای تست از مقدار محدود بالا/پایین بیشتر شود، که می تواند به راحتی تشخیص دهد که دمای تنظیم شده رسیده یا بیش از آن. پشتیبانی از درجه سانتیگراد (-50℃ تا 400℃) و فارنهایت (-58℉~752℉)
  • سریع و دقیق: این دماسنج بدون تماس مجهز به فناوری پیشرفته مادون قرمز و سنسور با دقت بالا، که خواندن دما با دقت بالا فقط 1 ثانیه طول می کشد.
  • کاربرد: فناوری مادون قرمز باعث می شود تا دمای اجسام مختلف به ویژه دمای بالاتر از نقطه جوش و زیر نقطه انجماد را اندازه گیری کند. مناسب برای بازرسی دمای تجهیزات صنعتی، جستجوی خط صنعتی برای منبع گرما، اندازه گیری دمای موتور خودرو و بازرسی دمای خط لوله و غیره.

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه